Meu Negócio
257 Usuários online agora
257 Usuários online agora
Notou algum negócio fazendo spam ou quer saber um pouco mais sobre as políticas do Google Meu Negócio? Faça suas perguntas aqui
Guie-me
star_border
Responder

Página será deleta, por que?

Calouro ✭

Boa noite
Recebemos o email abaixo e gostaríamos de saber o por que nossa página no google meu negocio será excluída, e ainda diz no email que não usamos.
Atualizamos toda a semana nossa ficha.
Por favor nos esclareça o que está acontecendo.

Obrigado

Google My Business MP Locação Terraplenagem Engenharia e Construção Hello, It looks like the Google+ page for MP Locação Terraplenagem Engenharia e Construção has not been used in a while. To simplify your Google My Business listing, we will be removing this additional page from our system in 30 days. This change won't affect your Google My Business listing - you can still be found on Google Search and Maps. You can download a copy of your old content before it's deleted by visiting this page. Alternatively, you can post or comment on someone else's post within 30 days to keep your Google+ page active. Thanks, Your Google My Business team Please note, this email address is not monitored. Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 USA You have received this email to update you about important changes related to your Google My Business product or listing.